Friday, April 15, 2011

indah berbalam si awan petang,
berarak di celah pepohon ara,
pemanis kalam selamat datang,
awal bismillah pembuka bicara. 

ecehh, sopan kan? 
hee~almaklum lah penolong editor majalah sekolah :)
bngge jap !

oke !
seperti mane yg korang sedia maklum, 
aku + bebudak 4 spa * yg terpilih je lah.
adalah ahli sidang redaksi, dlm erti kate lain, hmm, phm phm la sndiri !

fyi, yg terpilih hnye lah ,
bismi + sheme + khal + ecah + yasin + sol + eriss +nabil 
ckgu memilih kami sbb kami mempunyai perwatakan yg sngt2 nakal ! 
hee~ agak nye lahh !

so dlm 8 org nie, ketua editor adelah bismi. sbb org lain mmg tak bole harap . 
penolong die aku . 
yg lain2, tu ajk, fotografi + karya murid + ape ntah lagi. 
tak ingt. 
SO ,
disebabkan kmi menginginkan mjalh thun depan lebih baik drpd sebelom nie. kteorg nk buat perubahan lah. 
salah satu nye nk gune dslr bgi sesi fotografi. 
cehh ~ ayat bajet mampu . 
TAPI, 
disebabkan ketua editor kami seorng yg baik lagi penyayang,
die telah membeli kamera ini 

NIKON D3100.
bapak ahh, 
tq bismi !

jeles baii.die ade kamera nie, aku ?
HARAM !
 setakat ni je yg aku mmpu . *dgn nada yg sedih 


hee~ bersyukur dgn ape yg kite ade :)

kerje aku , meng-edit pic yg telah ditngkap oleh kamera D3100 tu.
edit kasi UP skit !
yg lain, bekerjasama buat sume keje .:)
hope, majalh thn ni. lebih cantekk dri mjalh seblum nye :) 
amin.