Saturday, June 11, 2011

aku sedar diri :)

dari aku masuk scola awal januari aritu sampai skang tak habis habis lagi budak klas aku yg nak blahh. haih! 

first :


fizi + faiq

budak dua orang ni. 
dahh la tak masok klas. ni kan plak nak ckp bubye. lagi lahh.
tpi takpe wehh. asal korang ingat kiteowg cukup :)



tery

T_T tak nak cakap pape. bce post aku yg belmbak bln 2 ke 3 ntahh. bnyk story pasal die kot. tak hingat.



eman

bff aku sendiri plak yg blahh. hmm.dahh la besday aku pon boyfie kau yg ingat kan en. :P



dah tu. budak yg suke buat muke cute ni. naqib @ a....... 


yeah. bobo yg menjadi mangse terakhir keluar smd.
yeayyy! 

lpas je bob kuar. aku dgn khal berjanji takkan bagi sape-sape dah kuar.bia la bob jdi org yg terakhir.

ruperupenye haram! 
ade lagi sorg nak kuar!
dah bln 6 wehh. sedihh kot!


ni hah! budak nye. hishh. bismibismi. 
nnti kite dah tak bole nak sakit hati samesame kan? 
aku mesti rindu nak gadoh dgn kau.
dah takde org dah yg aku bole bising bising.
takde jugak la org yg nak share sume bnde. 
aku tahu kau tak kisah bile kite gdoh sume bnde tapi aku nak mntak maaf eh. ape yg aku buat kat kau selame ni. tengs wehh sbb kau mampu bersbar sepanjang kite bekerjasama.:) aku harap kau pegi sane nnti kau blaja elok-elok. takecare.
 welcome to mrsm merbok :))