Saturday, June 11, 2011

HAIH !

ini yang aku rase sekarang!nak bace, bace. taknak bace berambus!

aku tak tau kenapa aku boleh jdi mcm tu. tibetibe je! aku sendiri pelik! ADAKAH PELIK ITU MENARIK? idk! betoll. mmg aku rase sedihh gile. kesan die smpai harini aku ttap ade rase ni. tak tahu la kenape? bkn tak suke. cume pelik, kenapa mesti rase mcm ni? bapakk ahh! haih! aku rase bnde mcm ni tak patut aku rase la. eeeeeeeeee. ntahh la. tak tahu nak cakap mcm mane.kalu la korang depan mate aku. sahh aku bercerite penuh prasaan ape aku rase. kalu bole menjerit dah lame aku jerit.


malangnye TAK! aku tak mampu. 1st kan, aku terfikir 'patut ke aku rase bnde ni?' aku sendiri pon tak dapat nak bgi jawapan. COMPLICATED  sangat la weii. TAK SUKEE TAK SUKE TAKK SUKEEEEEEEEEEEE. 

boring? takpyh bace. p tekan menatang kaler merah tu.

2nd. aku minta maaf kalau selame kite knal kan. aku selalu tak jage hati kau. tak lyan perasaan kau yg kucar kacir tu. aku tak setia dgn kau. aku terkasar bhase dgn kau. senang kate sume bnde lahh. bnde tu mungkin jadi bile aku hilang kawalan. sorry .

3rd. hmm, walaupon status kite KAWAN. tpi aku selalu bengang dgn kelakuan kau yg membosan kan tu. hahaha takpe takpe aku tak kisah pon. kadang kadang best la jugak. kau sabar kan layan kerenah yg takde nilai ni. terime kasih KAWAN.

next. AKU SAYANG KAU 

terime kasih la sbb sudi bace story bingai ni.