Wednesday, July 6, 2011

6 things for 6 july

1st ;
pegi scola mcm biase. LAMBAT ! scola tu kan scola ehsan en ashri aka ayah aku :) tak cukup dgn tu je. aku ponteng perhimpunan. HAHA. best kan? dah tu kene mara dgn head girl. PADAN !

2nd ;
time class ekonomi, aku bkan nye blaja pon. maen je lebih. aku dgn khaleeda bercrita pasal ballet <3 aww~ hahaha. mcm mcm bnde ngarot kiteowg gosip kan. lame dohh tak buat bnde mcm ni :))

ballet dance dancing

3rd ;
time agama? masih berterusan dgn perangai nakal. haha. aku dgn khal makan dlm class. HAHA naseb ustazah sporting :) syg ustazah . hampir hampir aku nak tetido la tadi dlm class ni. tpi terbantut dgn cite ustazah yg menarik tu. 

4rd ; 
time rehat aku buat hal lagi! tak betugas time rehat HAHA kesian aku tngok cine tu. ssh pyh dia cari aku. padahal, aku ddk dlm klas menikmati makanan bersama yasin + nabil. mesti besok cine tu sakit hati dgn aku. :) yeay!

5th ;
class mummy fadilah. class ni mmg bapak best! keje scola yg dia bgi, sume aku siap. rajin kan? well~ tak pyh ckp aku tahu. dia punye cite mmg hebat lahh. kereta buruk dia + rumah dia + husband dia. sume dia cite. mood dia arini agak menarik. sbb tu dia bnyak celoteh hari ni :))

6th ;
teacher afizan tibe tibe masuk class. walhal bkn time dia, time cikgu shahrul. bapak pelik! rupe rupe nye kene isi graf result exam. HAHA. result exam aku dah la paras lulus je. gagal? ade eh? shhhhhhhhh. 


tibe tibe dia jadi baek dgn aku1 wahh~ terharu bhaii :'( hahaha. tapi ayat perlian dia mmg menusuk ahh. :P kesah plak aku kan.