Thursday, July 7, 2011

7 things for 7 july :)

7 benda yang terjadi kat aku harini. hmm. takde la sehebat mane. sharing is caring rite. so...selamat beramal :))

1. aku rindu gile kat FARAH AIMAN. bkak je mate. tros ingat kau. aku pon tak tahu knape. hehe. 

2. kene panggil dgn cikgu aziz. dia punye nak psiko aku dgn budak budak class sbb result kiteowg hebat sngat. class first ni, HAHA tercapai ko matlamat dia. mungkin setengah drpd kteowg akan berubah. 

3. result aku tak de la terok mane pon. standard ah. budak akaun kan. setakat akaun cukup-cukup makan biase la. nasib baek cikgu aziz tak marah :)

4. time rehat tadi, kelam kabut aku mnyiapkan peka untuk science. nabil dtg kacau. siap curik pen aku sebatang. dah tu, time dia tngah buat keje aku pegi kacau dia blik. smpai dia marah, then bagi blik pen aku. HAHAHA. kecian inchek sabil tu :P

5. class mummy fadilah tadi. aku HARAM takde mood nak gelak. lwak yg dia buat tu, tak dapat nak gelak kan aku. fokus je la. 1st time kot aku fokus time class dia. ^__^

6. pegi cari pengawas form 3 dgn inchek kuhanesh. jln dgn dia mmg best. siap ade budak perli lagi. bapak best kan? hencem sngt eh kuhanesh tu sampai korang nak perli bagai. aduhai~ baru jln dgn aku tu :P pegi kat 3 delima. tngok tngok time afizan. wahh~ CABUTT !  mengelupur kiteowg lari. confirm esok jadi isu. :P

7. last sekali. aku sayang kau