Wednesday, July 27, 2011

ape yg ada dlm kpale otak aku, ini la hasil nya.





tebal la sifat M kau ni. hmm, ntahh la. mnggu ni je en, dah bnyak sangat yg aku lalui. tak cukup dekat scola, dekat umah lagi. mesti best kan jadi orang kaya. sume bnde kite dah ade, tak pyh pikir pape dah. TAPI, dengan hidup senang mcm tu, boleh ke kite dapat kasih sayang yg secukupnye. hmm, mesti tak kan. okay! aku bersyukur dgn ape yg aku ade skang ni. terima kasih Allah, sbb kurniakan insan insan yg prihatin tak kire susah senang, kami masih bersama. :) 

pengalaman mematangkan aku. hmm, kenape? walaupon baru 16 tahun aku hidup, tpi dah bnyak sangat pengalaman masa lalu yang mematangkan usia aku. yang indah hanyalah sementara. yang pahit, sentiasa menjadi kenangan yg terindah :) bnyk sangat yg aku kene lalui skang. maybe dulu aku ade eman untuk share sume bnde. eman selalu dekat dgn aku. tpi sekarang tidak lagi. sume tu aku kene hadapi dengan seorang diri. :) takpe takpe. sampai bile aku nak bergantung kat eman je kan. skali skala, kne hidup tanpa dia jgk :D tpi, kalu bab-bab yg jadi kat scola ni en, mmg aku kene share dgn eman, sbb aku yakin, aku tak bole handle. luaran mmg aku nampak kasar, ganas, sempoi, blablabla. tpi, dalaman aku, hanye org yg betol betol rapat dgn aku je yg tahu serta faham. tujuan aku pegi scola skang, hanya untuk blaja, nak amek SPM. kawan? hmm, sbb aku complain kau seorang yg perfectionist je, kau dah taknak tegor bagai. WTF. tak kisah la wehh. tak mati pon aku * ujub kejap.

kuhan + yasin + khal + nabil + fifah + fatin yang selalu menceriakan hidup aku sepanjang aku berada kat scola. kecian kan? takpe la. tengs guys. haih! sidang redaksi yg tak pernah setel. takde aku, mcm tak bergerak la bnde ni. hmm, inshaAllah, lepas raya nnti aku boleh dptkan dslr. tpi semi dslr je la. tak smpai ke tahap mampu lagi nak bli yg betol betol punye. tu je rezeki yg Allah bgi. alhamdulillah ;) buku skrap bm pon aku tak siap lagi. dah la kene hantar jumaat ni. huh! name je keje group. tpi sume harap aku. mama leha ckp ' takpe, awak yg buat, awak je la yg fhm + pandai. janji, tnggungjwb awk sbagai seorg pelajar dahh dilaksanakan'  ;) 

if korang fhm, terima kasih. if tak faham, p tekan menatang kat hujung yg tande X tu, sekian :)