Sunday, July 31, 2011

manusiakan. tak pernah puas dgn apa yg kita dah ada. ada je yg kurang. dah ada ni, tngok org ada tu, kite pon nak ada. hishh, tamak tu. harini. hmm, hari yg amat memenatkan. pagi scola, ptg tusyen, mlm online la :) hmm, kehidupan zaman skang ni, perlu kan kesabaran, kesetiaan, kejujuran serta keikhlasan yg sangat tinggi. hmm, kalau tak de sume ni. susah laa, nak hidup. sedang kan aku ni pon, dah terumbang-ambing. mujur ade yg sudi selamatkan aku, yg terkapai-kapai lemas, dihanyut air yg tenang. HAHA seorang pelajar yg REMAJA, setiap kali mesti ade masalah, even bnde tu kecik mane pon, mesti dtg jugak la unsur ke-tidak-puas-hati-an. bohong la if korang ckp, korang hidup dgn aman bile remaja.

life aku dgn eman. hampir sama. bkn hampir la. mmg sama. dah mmg tak bole dipisahkan kami berdua ni. aku pon pelik. yg bakal nak ikot jejak langkah kiteorg ni dah nampak sangat dah kat budak comel 2 org tuu. hehehe. selalu lepak dgn aku. blik pon skali. imy EMAN. aku nak call, tpi, line slalu tak clear. hmm.

maaf! mmg senang diungkapkan. tapi, korg tak tahu ape maksud MAAF! tu sebenarnya. MAAF! MAAF! kata sakti yang amat bermakna. bgi sesetngah org, mungkin kata 'maaf ' ni ssh untuk dia ucapkan. sebagai manusia biasa, kita tidak lari dari buat kesilapan, samaada secara sengaja ataupon tak. ntahh lagi. mmg aku ni tak se-perfect korang. slalu buat silap. dan slalu minta maaf, tak kira la, samaada aku salah ke tak. aku pon plik dgn sifat ni. aku pendendam, tpi untuk ucapkan ' maaf ' ni mmg mudah. even bnde tu bkan salah aku. :) well~ setiap manusai ada kelemahan + kelebihan kan. maybe Allah bgi tu kelemahan aku. redha je laa.


'Feeling sorry for yourself, and you present condition, is not only a waste of energy but the worst habit you could possibly have.'

'Saying sorry doesn’t mean there isn’t guilt and forgiving doesn’t mean the pain is gone.'

ntahh la. dah takde ape dahh kot. bye!