Sunday, August 14, 2011

no point.

haha. aku mintak gila, harini lebih baik dari semalam. okay dah diam! haha. lepas bkak pose sume rahsia aku dah terbongkar dkat sister aku. sory inchek bo + apek. naseb you tak marah kan :) ni buat i syg lebih kat you. #buddies okay# takpetakpe. hahaha.

okay. nak cite pasal kejujuran + kepercayaan. raserase penting sume menatang ni. terpulang lah, nak ckp pape pon. aku tak kesah. yg penting, bagi aku, sume tu penting. ape yg ade dgn kejujuran? yess. menatang ni sangat penting dlm kehidupan kita. tak kira la dgn sapesape. except, org tu pon tak jujur dgn kau. tapi aku pling pantang la if org tu tak jujur.#tngok pada situasi la# WTF. nak je aku tampa lajulaju. manusia jenis ape la, jenis tak reti jujur dgn org. ibarat kau tipu diri kau sendiri. tak rase diri kau bodoh ke? okay dah. taknak marahmarah. tak baik. aku baru je blaja bout kejujuran ni. since aku kenal my sis. dia yg ajar aku. #walaupun dia tak ajar. tpi gaya dia membuat kn aku terpelajar# dah! diam. kat sume org aku jujur. tapi, tngok jenis org jgk la. if org tu jenis talam bermuke-muke. alahh. jadi je talam bermukemuke jgk. asal cite, sume nak hot. cte la hot jgk. bergantung pada situasi okay syg.

kepercayaan? yup! yg ni aku tak nak ckap pape. frust bhaii.

  • the best way to find out if you can trust somebody is to trust them. 
  • just trust yourself, then you will know how to live
dah cukup! diam. yg ni mmg aku frust giler. sory bhaii. serius. bile ingat balik ape yg jadi semalam. satu pyeksaan #konon# tapi mmg sakit. sgtsgt mnyakitkan okay!

okay darla. smalam tido agak lewat. so harini bngun pon lewat. hahaha. credit to a.erol coz kejot kan aku :) siap call lagi tu. tapi aku tak pickup. sbb fon aku silent. yess! a.erol call semata mata nak dtg umah bgi bndera. #aku yg mintak. excited# lepak ngan dia kjap. then dia blahh. sbb nak pegi pasar. btw, thnks a.erol coz kejotkan adik :))