Saturday, August 13, 2011

takde point

. haha. sihat? alhamdulillah. aku diberi peluang untuk meneruskan berpuasa pada fasa kedua ni. :) tak tnggal lagi okay! hahaha. dah diam.

okay. aku ade 3 orang adik beradik :) tapi aku bersyukur gila, aku ada ramai bro + sis. kau ada? tak de kan. hahaha. mmg best bile ade ramai keluarga angkat ni :) baru aku rase nikmat nye lahh. ari ahad lepas. k.anne dtg umah, sesaje dtg melepak. parents aku ajak bebuka skali. dia pon on je. pegi kuar bazar sekali. asal parents aku terserempak dgn kenalan dyorg je. msti dyorg tnye ' anak ke? ' hahaha. memandangkan, fikikal k.anne tidak seperti perempuan biasa. alaala lelaki gitu kan. mesti la bnde tu jadi tande tnye kat orng. tpi tak kisah. aku jalan je dgn dia. jalan dgn dia mmg cool~ habis! tak tipu. dia pendek. aku tinggi. fakta belaka tau. hahaha. #merasa megah kejap. hiraukan# jumpe manemane, mesti org pndang pelik. tak faham aku. ape masalah pon aku tak tahu. salah eh, aku jalan dgn k.anne? kesah plak aku. pegi cakap dgn tangan kau!
then ari kamis lepas, a.erol ade call mak aku. story org tuatua. tak heran. tapi sikit jeles. mak aku ckp ngn aku ' adik, a.erol tnye, dah lupe kat dia ke? ' maksud disini. aku tak text dia dalam 2 minggu dah. :) so, tadi baru aku teringat nak text dia. text sampai tak hingat dunia. yelahh kan. realiti nya, aku hnye ade sorg abg. memndangkan abg aku agak bz dis week. so aku story mory dgn a.erol. peganti kejap je. abg aku still ade dlm hati <3.

so conclusion disini. untung if kite ade family angkat#jgn family sangt lah kan#. dapat mngeratkan silaturahim sesama mnusia. bile berhimpun nnti. rase indah sangt. mcm ramai gila yg care bout kite. terharu bhaii ;(