Saturday, August 13, 2011

takde pape pon.

holo guyss. copcopp. sebelum tu. aku rindu giler kat EMAN + AZAM. T_T hahaha. jgan marah yer man. saje bagi kau jeles. okay! back to story. ptg cam gitu. ujan lebat glerr. kilat sambar mnyambar. takot saya ;'( #konon~ tipu sematamata.# dah la nak pegi tusyen. bayangkan lahh, ujan cam gitu, dah la sejuk. lagi mau blaja. mmg ntahh pape la kan. tapi aku pegi gak tusyen. hehehe #rajin buat seketika# sebelum pegi tu, text eton + ee + kuhan 'DATANG TAK?' eton kate TAK! ee kate, 'khal tido dgn nyenyak nya, takde transport' last last. kuhan reply 'pegi'.okay. done sampai situ. aku pegi rumh cikgu. then blaja seperti biasa bersama-sama 2 jejaka. okay! mmg smalam kiteorg berTIGA je yg pegi tusyen. hahaha. tapi mmg best. dapat spent time together-gether dgn dyorg <3. blik awal. tpi lepak + sembangsembang kjap, alahh. dalm 5 minit je kot. ntahh la. otw tnggu anagh amek. baru aku terhegeh-hegeh reply text awip. hahaha. text dgn dia lama jugak la. mlm ingat en nak melepak dgn mira. tpi tak timbultimbul. bru nak sruh dia jadi klien aku. huh! dah la mcj tak reply. bantai off phone. yess! kesabaran saya tinggi kan :) kat scola semalam. tolong mama leha + mama julia buat something. hehehe. best!