Tuesday, August 23, 2011

hp mintak simcard baru

 pegi scola macam biasa lahh. guru kelas aku letak lampu yg kelipkelip tu dalam klas. pagi tadi, bebudak klas bntai pasang lampu tu je. mmg masokmasok aku membuta dulu lahh sementara nak turun perhimpunan kan. then, agakagak budak dah ramai yg tolak kerusi dyorg menandakan dyorg nak pegi perhimpunan, aku pon terjage. lalu membontoti mereka suma. then jumpe cikgu zaida + cikgu hajar. buat ape? hmm sidang redaksi lahh weh. ape lagi. cite pasal ari kamis ni. dngar --> msuk ke otak --> scan kejap --> 5 minit kemudian --> LUPA. okay. dah stop disitu. lepas tu aku berpindah ke cikgu leha. tnya pasal blog ubk + fanpages ubk. ##ni sebenarnya point aku# dari pagi sampai ke balik. aku ddk dlm com lab, siap kan bndebnde ni. ecah cik kak ni yg membantu aku. eton pon ikot jgak <3 balik umah. aku bantai tidor tak sedar diri! hahaha. sume text yg masuk tak dilayan buat sementara. bngun-bngun je. konon nak reply la sume text tu. tngok2 simcard buat hal. aduhaii. mmg sadis gila. mati kutu jgk lah dibuat nya. around 6.30 a.yeop aku balik. dia bwk blik canon eos 1000d

happy sebentar disitu. alhamdulillah  :D bile tngok hp, sadiss balik. hmm. sampai pkul 9.30 aku try. tapi tak bole jgk. siap call maxis centre lagi kot. dyorg suruh pegi kat dyorg tuka simcard baru. bile zaman plak aku nak pegi. if aku rajin aku beli num baru kot. if tak. riwayat aku dgn hp berakhir. sadis gila ni. ada sape sape nak sumbangkan num dia kat aku tak? berbuka pon rase macam tak lalu nak makan. nak buat keje pon asyk pikir hp. haih!

aku punya 10 days challenge pon tak bergerak lagi. serius. mmg takde mase. if aku betol betol free. aku jalan kan lah aktiviti ni.okay guyss. doakan perjalanan baik aku menempuh hari esok. syg you alls. take care okay.