Tuesday, August 23, 2011

kau ada? takde kan.

. HAHA arini maybe aku happy gila kot. ntahh. ending utk life aku semalam pon, alhamdullilah okay. hope arini pon sama la. coz aku pegi scola, arini happy gila walaupon ada malaon mane ntah pinjam pendrive aku berhari-hari tak reti pulangkan blik. mmg sakit. :P
nak share sikit ni. bkn nak showoff, tapi nak SHARE. online fb lepas berbuka semalam. then abg.mk IM dgn aku. ckp pasal camera aka dslr. dia kata dah ada kat tgn dia. act, family aku suruh dia tolong carikan dslr coz camera kitaowg dah rosak. hehehe. aku lahh yg buat permintaan nak dslr tu. so dah dpt. bertambah berbunga la aku semalam. ;) dri pagi sampai ke malam happy gila. -.- kau ada? takde kan. HAHAHA. dah. diam! #ujob kejap. blog aku kan. sukehati aku lahh#
KBAII

*act, semalam aku nak post entry ni. tapi agak ke-bz-an. sory okay.