Saturday, August 20, 2011

shopping?

semalam lepas berbuke, tros siap pegi uptown ;) alahh, uptown damansara je pon. tmpat yg selalu pack dgn manusia. dgn hujan lebat nya semalam. wahh~ main hujan lahh aku ;) hmm. semalam macam macam jadi kat aku. dugaan bulan pose kan. takpetakpe, aku hadapi dgn tenang. ;) semalam tak beli ape pon. area pkul 1++ kot baru aku blik. tapi blik subang lahh, aka rumah along aku. kat sane en, bnyak gila kapal terbang lalu lalang. huh! mmg bpak best. aku kan obses gila dgn kapal terbang. so tu mmg tmpat favourite aku. <3<3.

so, pagi tadi. dah alang alang kat sane. teros turun sogo. ;) mmg jem + pack gila. sampai kene jalan berhimpit, berlaga-laga dan sebagai nya. yg tak bole blahh tu. siap main tolak-tolak. yaAllah hai, mmg kesabaran lah wehh. aku beli jeans 2 helai. then ada lahh baju dalm 2-3 helai. cari beg, tngok jugak lahh kat bonia. tak cantek. sume macam org tua-tua. takpe. nnti balik kg, bole ajak makuda aku kuar pegi penang. hehehe. pegi everlast, cari kasut. takde saiz plakk. mmg kesabaran gila. lepas tu. tros gerak balik. sakit hati kan. dalm kete aku bantai tido sepanjang jalan. HAHAHA. blik kg nnti mmg aku nak beli beg + kasut ;)

kat sogo tadi terserempak dgn inchek bo + apek & mia <3<3. biasa lah. nak jalan sekali tak dapat, coz bo ade hal. ;) jumpe pon just say 'hai, senyum pastu blahh' tu lahh dia. bz kan? okay fine! #konon#

aku nak tngok CARS 2. 25/8 nihh. aduhaii. mmg tak dapat lahh wehh.
#impian terkubur <3#
Kbai