Friday, September 16, 2011

merdeka raya kat scola.

 semalam, scola aku ada buat sambutan MERDEKA-RAYA. hahahaha. mmg best habis lahh. pepagi aku sebagai editor majalah scola, kene tngkap gamba cikgu-cikgu, coz dyorg pakai bju lawa aritu. dibantu oleh ecah. but pagi tu je lahh. then aku bagi dia chance bermesra dgn kengkawan dia. takpe. hari raya kan? tak elok mara-mara. dah janji dgn sweetheart, takkan bwk fone pegi scola kan. so, melilau aku nak cari cikgu hajar. penat jgk lahh. ;) sume berjalan dengan lancar. cume ajk pelaksana tu macam belagak sikit kot. maybe sbb dyorg yang handle kan. tak pe sokay! koir class aku. hahaha. JOHAN bhaii. drpd taknak masuk tu, jadi 16 org yg masuk. but bebudak ade yg tak puas hati, coz kimit 10 org jerr. fyi, sikin dah jumpe tcher zack. then tcher zack okay jerr. dyorg tibai je la 16 org. tpi kami tak pakai minus one. just mp3 biase jerr. hehehe. kompem ckgu afizan bangge gila. ;p untuk class patriotik + raya? sahsahh la class aku johan jugak. beriye ckgu afizan tu hias kan. kire dapat 2 hamper lahh. tapi aku tak usik satu pon makanan kat situ. bkn demand or memilih. cume aku rase, aku tak patut makan hamper tu. lagi satu, dari pagi sampai ke malam aku tak makan. selepas dipakse + dimarah baru terhegeh-hegeh nak makan #sweetheart punye keje# gamba sume dah upload dalam fb. korang nak tngok klik je kat button fb tu, then pepandai sendiri laa.
besfrend aku

musuh ketat aku ;)


solihin = budak yang suke kacau aku -.-

kawan + musuh. 


fifah + fatin. adik aku yang paling sengal. febret gila dengan air jagung. ;p

 kaybhaiii. chaow~