Wednesday, September 14, 2011

:*

yaww. arini aku nak cite, alangkah terkezott nye aku, bile pepagi tadi masuk class. class aku dah jdi macam hape ntahh. samapi depan pintu, terbenti jap! 'eh? ni class aku ke? aku salah class ni.' tngok bebudak. dalam class tu sume bdak class aku. blank jap! tetibe nampak tcher fizan. ohh! betol laa kirenye ni. serius, bapak meriah. dengan lampu kelipkelip nye. ade ketupat lahh. ntahh, macam macam. dah. diam!

then masuk class sc, haih! lampu ade. kipas takde. bapak panas wa cakap lu. nasib baik tak bape nak blaja. arini sume cikgu agak bz lahh. sbb, aku rase, aku pegi scola arini, mmg banyak melepak. tapi, aku takde la melepak. buat jugak la keje nye. sekurang-kurangnya, ada jugak karya aku kat dalam class tu.
solihin. haih! bdk ni mmg suke kacau aku bile aku tngah fokus buat sumthing. mmg tahap kesabaran lahh. nnti aku letak pic class aku yg betol betol meriah tu. ;p

koir class? hmm, okay lahh. alhamdulillah, dyorg sume nak bgi kejesama. sory guys, bkn aku taknak masuk. tapi aku kene stanby redaksi lahh. lagu sume aku dah burn.lirik sume aku dah bagi kan. so, pepandai lahh nnti bila bertanding. aku support korang. aku dah tngok latihan korang tadi. dah report kat cikgu hajar dah pon. cikgu pon, okay jerr. hehehe.

besok kene pakai baju kurung. dah la baju raya aku tahun ni, tak bape sdap nak pakai. tukang jahit tak bape nak pro lagi kan. sokay lahh. aku tak tahu nak pakai bju ape. mahu dekat sejam nnti nak pilih baju jer. sweetheart dah buat pemintaan. hahaha. tngok lahh ek, if sempat org tag nnti. dont worry. dslr? ohh, bateri sume dah charge. setel dah. ;)

perjanjian aku dengan sweetheart dah jadi 4 bende. takpe. untuk kebaikan aku. :) <3<3<3 ily + imy

choaw~