Monday, September 12, 2011

terkesan gila

boring? klik sini. ;p

setelah hampir setengah hari semalam aku bersengkang mata + menahan kesedihan serta keperitan atas bende yg aku tak penah buat. akhirnya, berakhir sudah kesemuanya. around 2 baru tidor lepas bace satu text. haha. text yg buat aku rase terharu. ;) rase like dihargai lahh kan. #bangge jap# menangis? sudah semestinya berlaku. dri semalam sampai harini 8.00pm aku baru nak makan. makan sbb kesian dekat 'sweetheart'.

membuat perjanjian yang aku rase sukar untuk memegang janji tu. but, syg punye pasal. yerr, sanggop! dah la pegi scola, asyik bertembung jerr #if tak tahu pape bace je lahh.  nak cite, aku malas nak ungkit. soryy syg# nasib sikin slalu ade dgn aku. berpegang pada janji dan kesabaran yg sangat tinggi. aku jalan menonong je lahh. sakit sangat rasenye. korang tak rase. korang tak tahu. ;(

sukar gila nak bgi org pecaye kat kite kan. puas.

tak fhm aku dengan jenis manusia yg suke merosakkan kebahagiaan org lain. kenapa mesti ade manusia yg macam ni. kau boleh bina kebahagian kau sendiri lahh. cari someone yg boleh buat life kau betolbetol happy. yang selalu ade dgn kau bile kau ssh + senang. kau cari lahh. jangan rosakkan kebhagiaan org lain. jgn masuk campur hal org lain. jage life kau sendiri. aku dah penat macam ni. aku dah penat nak layan manusia macam kau. jenis suke rosakkan kebahagian org. kau patut rase malu dgn diri kau sendiri. ape la yg kau dapat kan dgn merosakkan kebahagiaan org lain. enough lahh wehh. *thanks sbb pecaye owg. 

kay, tc.
tatapan semua
#aku tak penah kacau life kau#