Tuesday, September 13, 2011

nothing

haha. harini tak de bende nak share. perjanjian semalam masih diteruskan. better harini, coz aku tak bnyak bertembung dengan sesiape. dari 7.30 - 9.30 aku dalam class. blaja macam biase. then tetibe dapat surat cinta dari cikgu julia. hahaha ingat en kenape.  rupe rupe nya kene update blog UBK <--klik situ and fb UBK <-- klik situ jugak. buat macam macam lahh jugak. edit itu, edit ini. akhirnya siap jugak lahh. just kene update dari masa ke masa. btw, korang follow + like lahh eh page + blog tu. kay, setel sesi promote disitu. buat bnde ni je pon dah lame. sampai 1.50 jgk lahh. then masuk class tngok bebudak blatih koir. hahaha. akhir nya dapat jugak dyorg hidup tanpa aku #ayat riak disitu# mane tak nye. sume bnde aku yang cari. dari lagu --> lirik lagu --> minus one --> sume lahh. senang hidup kan? tu lahh bgos sape ada kawan macam aku. #act, buat sume ni coz taknak terlibat# dalam mase yang same. lepak dgn solihin. hahaha. then mama leha dah janji nak belanje makan kat aku + ecah. so pas je balik scola around 2.40 tu, teros bertapak kat kete mama leha. masok je. teros menuju ke cafe kat kkb ni lahh. aku dah la jarang makan kat kkb ni. #kenyataan# then jumpe cikgu hajar <3<3. lepak sekali dengan dia. mmg happening gila wa cakap lu. blik je dah dekat 3.3++. act, dah janji dgn sweethert yang balik before 3. tapi aku dah bgitahu dia awalawal. #takdelahh awal mane# text kejap. pastu -------------------- then text balik ;p dah! diam disitu.

besok, hmm ntahh lah. maybe stay scola KOT. if aku malas, choaw mcam tu je lahh. kesah? besok mc? jgn harap lahh wehh. sah aku datang lambat. :)
kay, choaw