Monday, October 3, 2011

3.10.11

sekali lagi. AKU DAH CUKUP BAHAGIA. dahh. jangan kacau life aku dgn orang yang selalu ada dengan aku.  nak kate tak faham bahasa. kau pegi scola kan. takkan tak blaja bahasa melayu kot. subjek wajib lulus tuu. tak tahu laa kalu kau tu mmg bodoh kan. please jangan rosakkan life aku this month. :(

tadi pegi smtv sg buloh. act , pegi sebagai penonton jerr. so ingat nak jumpe kawan aku. 'gigibesi' nama manje. hahaha. text GB tanye 'kau kat mane?' 'tngah tergolek,tapi aku nampak kau' kureng gila. pastu aku tanye 'celah mane kau?' dia bole jawab 'aku taknak jumpe kau. segan. budak baju putih kan. aku baju oren. takpe, aku tngok kau dari jauh. bole?' maksud dia kat situ, aku tak setaraf dengan dia. -..- malas nak layan. ' sukehati kau laa' then time aku dah nak blahh. baru terhegehhegeh nak jumpe aku. kesah? lantak kau laa.

tunggu c.leha tadi. lame gila. dari berdiri --> duduk --> berdiri. baru dia sampai dekat 30 minit jugak la aku terpacak kat atas tu sorangsorang. layan mp4.

bangun jer pagi tu, kejotkan sweetheart. bapak liat nak bngun. kalu ada kat sebelah. mmg dah lame aku lakukan keganasan fizikal. 8++ call skali lagi. tak bngun jugak. time tu rase macam nak hentakhentak kaki. #tetibe# lastlast, aku tak tahu dia bngun macam mane. time bila. soryy awak yang aku tahu, aku text, ada pembalasan. maknenya dah bngun laa kan. :)) <3<3

tadi bukak youtube kejap. ramai gila budak yang buat vlog. malas nak layan. then tngok la jugak najwa latif punye lagu baru. lagu baru ke? ntahh. not bad laa. :) pastu ada ainan tasneem <--klik situ. layan lagu dia pon okay jugak laa. korang try laa dengar.  nampak sangt petang ni aku takde keje kan. sempat bukak youtube bagai.

kay guys. choaw. nak cari burger #sweetheart suggest kan# takecare. lol