Sunday, October 2, 2011

setahun?

harini? permulaan yang aku rasa sweet gila. HAHA tapi, pertengahan dia, macam ada sedikit pertelingkahan laa. takpe, dapat dikawal dgn baik. maybe laa. and, maybe jugak, sweetheart aku bnyak beralah dgn aku kan. soryy awak :(

semalam? serius. line maxis mmg macam -..- tak faham aku. text yang sepatotnya sampai pukul 2.42 pagi, alihalih sampai pkul 7++ sakit gila bhaii. rase macam nak pegi lempang jerr maxis punyer owner. lempang je la aku sanggup. bakar belom masa lagi. taksanggup aku. penghubung antare aku dgn sweetheart tu. cett~ celcom? digi? TAKNAK! public? lagi laa wehh. semalam jugak, a.erol bawak my tonet dtang rumah aku. serius! mmg lepas rindu habis laa. dia makin comel, nakal, hencem. suara dia pon comel.

#abaikan tarikh tu#

yerr. mmg september love aku. korang tak tahu ape jadi kan. adalah dalam 3 tarikh yg masih segar dalam ingatan aku. susah nak lupe tu. #bag ketas mcD + pembalut double cheese + kotak fries tu still ada lagi# bangga kat situ jap. nak dibuang mmg tak dapat laa. if korang bagi aku pon, belom tentu aku nak simpan sampai macam tu. 16 SEPT 2011

sekarang aku masih tak faham satu bnde. kenapa manusia suke cemburu bila tengok kebahagiaan orng lain. ada je rancangan nak rosak kan kebahagiaan yang kita dah kekalkan. kenape? kau boleh bina kebahagiaan kau tu la. cari org yang betol betol  syang kau. yang betolbettol bole ajar kau segala erti. orang yang boleh mngubah life kau. setiap manusia akan rase kebahagiaan tu. antara cepat atau lambat jer.. berhenti rosak kan kebahagiaan orang lain. tu dah memadai. buang sifat irihati kau tu. tunjukkan dekat semua orang kau pon boleh capai kebahagiaan tu. 

sekali fikir. mmg rasa macam nak pegi jauhjauh dari kkb. bnyak sangat manusia yg iri hati + busuk hati pasal aku. aku tak tahu apa salah aku. aku tak rampas sapesape. aku tak kacau life org lain. aku tak hot. aku tak cantik. aku tak sweet + secomel budakbudak lain. kenapa mesti kacau life aku? cukup la dengan ape yang dah jadi. bawak bawak la bertaubat. taksuka aku? datang jumpe aku. rase ade masalah dgn aku? rase yg aku ni perampas kawan2 korang? or sume bnde lahh. datang jumpe aku. cakap face2face. jangan nak rosak kan ke-happy-an aku dgn org yang aku sayang. apela sangat yang ada kat aku ni, sampai korang nak buat macam ni dekat aku. aku takde perwatakan yang menarik pon. cukup la. dua kali fikir, maybe allah nak duga sabar + ketahanan fizikal dan mental aku. takpe. disetiap sisi aku ada family,sweetheart,eman, kawan2. tu dah memadai. 

hope dis month lagi baik dari sebelum ni. tak sangka, dah nak dekat setahun dah kan. like macam ' SEKEJAPNYAMASABERLALU ' kalu aku bole patah balik ke masa lepas, aku nak 16 SEPT 2011  jangan tanya kenapa. sbb tersendiri.

kay guys. takecare okay. and, JANGAN CUBE ROSAKKAN KEBAHAGIAAN ORNG LAIN. penting ni. aku dah cukup bahagia dengan ape yang aku ada sekarang. if nak tambah kan kebahagiaan aku, aku nak dgn org yg membhagiakan aku sebelom ni. tiada orang baru. harapmaklum. thanks for reading :) <3