Monday, October 24, 2011

AKU TAK COUPLE. TAPI AKU ADA SWEETHEART #kauada#

haha. eman bole kate kat aku, yang aku ni ada someone special dalam life aku. hahaha lawak. taknak comment lelebih. keep it as secret. me with ...........?

kay, aku tahu kunci hati eman ada kat azam. but azam nak lepaskan eman. hmm. aku dah faham situasi dyorg ni. copcop. aku bukan nak cite pasal kunci hati eman. tapi, kunci hati aku. 

couple? wowww. tidak laa. tak sampai ke tahap tu lagi. prinsip aku, takkan couple selagi result spm tak jadi milik aku lagi. haha. tapi kunci hati aku, sudah dimiliki. siapa? kenapa? apa? maaf. tidak akan dilayan.  dia hanya pemegang kunci, supaya aku tak leka menghadapi kehidupan. selalu nasihatkan aku. sentiasa ada dekat dgn aku. even jauh, tapi rase dekat sebelah jerr. ape? nak kate aku berangan. so what? angan aku. bkn kau. ada masalah? setahun. jangka masa yang cukup lama bagi aku. segala pahit manis = berdua. 

korang mesti nak kate aku couple kan. yerr. mmg life aku korang nampak ada someone yang sangt special. selalu texting. handphone tu tak penah lepas. oncall? hmm, tak pyah cakap laa. asal? jeles? kesah pulak aku.

AKU TAK COUPLE. TAPI AKU ADA SWEETHEART. 

 = lain laa. couple + sweetheart tu. ce pegi check kamus. hahaha. bgi aku bnde ni 2 bnde yang sangat berbeza. kenapa? kau ada otak kan. pikir laa sendiri. nak tahu jugak. mehh jumpe aku. syarat-syaratnya :
 - newyork cheese - secret recipe
 - quarter pounder - mcd
 - kenny rogers
ade brani? hahaha

life aku takde la sehebat life korang yang ber'couple' tu. tak hengin aku. tak jeles pon. tapi aku tau. ada orang jeles, sbb aku ada sweetheart. #bangge di situ#

dah name pon sweetheart. mesti la bendabenda yang manis. pahit ada. tapi tak bnyak. dugaan tersangat la banyak. berbanding dengan couple. pahit manis tu same bnyak jerr. dugaan? aku rase kureng kot coz paling kurang pon, bile bergadoh clash. tak gitu? untung nya sweetheart, bergadoh? hahaha. taknak cakap ape laa. ada mmg ada. tapi takde la smpai nak blahh macam tu. tinggalkan tanggung jawab. habis madu sepah dibuang -.- tak gune name nye. if dah clash, dah takde makne nya nak jadi kawan balik. teros jadi musuh. aibkan diri masingmasing. tu yang sering berlaku. sweetheart? rahsia tetap menjadi rahsia. tiada unsur meng-aib kan. walaupon tak bertegor tapi still akan amek tahu/caring antara satu sama lain. cume orang tu tahu atau tak je. mane lagi indah? pikir sendiri.

tapi, setiap manusia takkan lepas dari istilah couple kan. antara cepat atau lambat jerr. pepandai la korang handle. untung la sape yang ada sweetheart tuu. dapat jugak rase pengalaman ber 'sweetheart' kan. sape yang tak dapat nak rase tu. nasib badan la yerr.

take care. jaga kesihatan #aku = sakit tekak# lol<3