Monday, October 24, 2011

i wish............

permulaan pagi yang aku rase sangat indah? #indahke?# ohh. taktak. bahagia. yerr. bahagia. masih sempat bercanda di atas katil sambil ber-oncall bersama sweetheart. then baru bangun mandi sekali lagi. hehe. menu breakfast aku harini laksa. mak aku buat semalam. tapi harini baru aku terhegeh-hegeh nak makan. teros on lappy, buat pape yang patot.ohh. lupe. header aku omel kan? haha. puji diri sendiri. mane tak nye. tak penahpenah aku buat header sendiri then tempek kat atas tu. harini rajin terlebih. ;p semangat dah dapat kan. ape tunggu lagi.

lunch? aku jer yang makan. dia tak! sokay. pembalasan katenye. takpe. bagi peluang. ptg ni aku bnyak menghabiskan masa aku dalam bilik. buat ape? keje aku belambak la wehh. takde la sangat. setakat siapkan story board redaksi je pon. ;)then siap berbalas iklan lagi dgn ecah. sengal! ape jadi pastu malas nak cite. maybe eman tahu. tapi aku tak tahu dia faham ke tak.

now, 11.00 pm. aku masih berada dalm bilik dalam keadaan :'( along suruh tido. tapi adik tak mampu. abg suruh sabar. yerr adik tngah cube. sakit + stress gila. dah bole jadi chippy dah pon.

'TAK SALAH IF KITA SABAR KAN. ANGGAP JE ORG MARAH SEBAB DIA SYANG KITA' 

rindu nak breakfast sekali dgn a.erol + haikal. ;( rindu nak jumpe haikal. 


rindu kat sume orang esp, sweetheart


ketenangan. itu yang aku harapkan. 

dapat luangkan masa bersama orang yang aku sayang. tak kiralahh berapa ramai orang yang aku syang tu. janji aku dapat mengukir bnyak kenangan manis, gelak tawa segalanya dgn dyorg.
i wish i can be there :D

lots of ♥