Tuesday, October 11, 2011

geram + sakit hati + sume ada!

jam menunjukkan jam 7.50 pagi. bngun tadi, teros tak bole tido. hee~ secara khas nye, bebudak 4 spa, aku rase ramai gila yang tak datang. almaklumlahh. takde paper arini. so, kami ramai ramai berpakat buat cuti sendiri. mamposs la if c.pijan tahu -.- kesah plak aku kan.

kay misi aku pepagi buta ni. hmm, jadi babysitter. jaga si wawa + kembar. tigatiga orang nakal. layan je laa. rindu kat haikal. if dia ada mesti lagi best kan. rindu dia sangatsangat. ayah aku pegi kursus kat mane ntah. aku bngun pepagi tadi. tngok tngok dah sapsapsuii. malas nak tnye mak aku. kang mendatangkan kemarahan. sat lagi mak aku + a.yeop nak pi hospital plak. ohh. lupe nak bgitahu. angah aku dah berslin laa. baby girl. comel gila. hmm, gamba? tunggu ek. bgi baby bukak mata dulu. nnti aku share.

next. exam aku? risau. takot. tov thun depan. hope gila dapat score sume subjek. but skor disitu bkn bermaksud a+. aku budak biasa, bukannye genius mane pon. faham sendiri la eh. study? hmm, cara aku study maybe lain dari korang. aku tak bole study kat tempat yang sunyi. mesti mau ada bising tuu. sikit pon jadi la.. then hp mesti berhmpiran dgn aku. jangan harap laa aku nak jauhkan. walaupon hp tu dah tahap sawan. takpe, janji sentiasa dekat dgn aku. skywater kene ada. gulagula pon kene ada. last skali, mestilaa semangat. takde semangat payah sikit. *taknak ckap lelebih.

gamba semalam yang aku bersusah payah amek tu hilang macam tu jer -.- sakit gila hati. sadis. rase macam nak humban je comp rumah aku nii. yang bantai heng apehal. dah tu sume data hilang. macam kene format baru tahu? hope sol + yasin + kuhan boleh tolong. :'(

jujur? tu je aku mintak. susah eh? sakit hati wehh, bile aku tahu kau tipu aku. serius. bapak sakit. if kau ada depan mata. dah lame kau kene. ayat kau sume sedap je kan. ayat nak up jer. malas nak cakap pasal kau. buat sakit hati aku.

choaw!