Sunday, October 9, 2011

sume bnde tak jadi!

harini. patot nk kuar. hmm, dah bape kali dah aku promise pon akutaktahu. sume bende jadi LAST MINUTE. kesian + rasa bersalah + sedih pon ada jugak. serious! sume bende yang aku rancang. sume tak jadi. -..- gila sakai. pagi seperti biasa lahh. ikot angah #teman# everyweek mesti ada kenduri.nak taknak kene pegi jugak. kang tak makan 'sweetheart' marah. ptg mmg aku bajet nak kuar. bosan sial dduk rumah aunty. aku pegi sebab ada atok aku jerr. tu pon nak buat ape. orang tua tua kan. hmm, bersembang. bebudak campak tepi longkang. termasuk lahh aku. nasib bawak mp4. pasang = volume 30 = orang panggil or cakap, confirm aku tak dengar. boring punyer pasal. texting? tak banyak pon arini :( 'sweetheart' bz kott. agaknye laa. takpe. bkan selalu kan. bagi change . soryy, act nak kejot pagi tadi. tapi tak sampai hati. bkan selalu nak bngun lambat kan. :) 

hope gila besok dapat keluar. doakan laa ek. pleasee. dah la kat rumah aku takde air. sengal. lain kali bgi la notis awalawal. ni tak. tuptup air takde. nasib aku sempat mndi. -..-

kay. tu je kot nak cakap. mood macam -..- arini. soryy babe. rindu awak.  takecare. lol

i miss my eman very much. <3<3 rindu rindu rindu kau la man. bile nak  balik wehh. bole kite memekak sesama. :(