Friday, October 28, 2011

happiness?

bak kate sweetheart. 'balik nanti tulis kat blog, arini dapat jumpe eman'

haah. mmg pon. mesti la kene bgitahu dunia, yang aku jumpe eman. act, pegi sebab ada hal. call num maxis off. call num celcom, tak pickup. lastlast call ibu dia. bocor rahsia yang dia tngah tido. call umah. tunggu lama la jugak nak ckp dgn dia. bapak susah nak kejot dia. jangan tanya la, ape jadi masa nak call dia tu. mane pegi? takde hala tuju. dapat alamat teros pegi. 1st time kot pegi umah dia. lepak luar jerr. ape jadi jangan tanya. malas nak cite. dahh diam. then balik. <3<3 best dapat lepak almost 2 hours with sweetheart. hahaha. dusta belaka. kan?

sehari ditinggalkan. copp. bkn sehari. tapi satu setengah hari #ayatmacammuthu# nak bodek balik kan. bkn senang hahaha. puas gila dapat jumpe eman. azam, jangan marah. jari aku sakit. terkepit pintu bilik air. tu lahh. berangan sangat. padan muke. okay fine! berangan pon ada orang sayang ape. kau ada? tahu kau takde. melewati malam yang indah, penuh dgn kenangan tapi slack kene menahan kesakitan. -.- tunggu orang ubatkan? JANGAN HARAP LAA. mimpi laa wehh. siap cakap nak patah kan lagi.

setiap sejam. aku mesti jaga. ntahh, tak keruan dibuatnya. nak lelap balik hanya perlu mengimbau kembali segala yang terjadi. tiada mimpi di malam hari. indah belaka. nyenyak la jugak kann. bngun-bngun. dengan selamba aku capai lappy. hingat nak update teros. maaf, tak sempat. aku hanya sempat meng-online kan diri sahaja. comot gila. ohh. tak lupa juga, aku hanya sempat mengejot kan seseorang. haatuudiaaaaaaaa.

choaww!
lots of ♥