Friday, October 28, 2011

sweet

Tumblr_lsvm51s0up1r04xuto1_500_large

indah bukan?
tadi kan. tadi kan. aku jumpe haikal. hehehe. punye lahh, meraih simpati a.erol untuk amek haikal bwk jumpe aku. sanggup siapkan 'benda manis' sebelom jumaat semata-mata nak jumpe haikal. sakai kan. kesah plak. 

teroskan pagi dgn menjadi orang pertama yang tahu .......... #banggakejap# okay fine. taknak cakap pape. your future kan. sokay. cube walaupun sakit. tak semua yang kita jalani tu indah. masih mampu tersenyum tapi tak mampu kata apeape, walaupon setitik demi setitik air jernih jatuh. dahh. malass nak bukak cite.

tiada istilah nasi selama 3 hari ni. since rabu-jumaat. ntahh. aku pon tak tahu kenapa? mengapa? roti, mihun goreng, karipap. itu yang sering berulang kali aku makan. mengharap suapan. yerr. 

aku tak se-hot yang kau, kau, kau sangka. aku tak se-sweet yang kau rase. aku hanya lahh, manusia biasa yang mempunyai banyk kelemahan diri. pujian selama ini, aku tak amek serius pon. sbab aku tahu siapa diri aku. 

terlelap seketika. dikejotkan dgn text eman. gaya macam nak gadoh. padahal -.-


terkejot kerana statement ini di paparkan dalam ruang luahan eman. sakai. aku bagi suruh kau dgn aku jerr yang baca. yang kau nak show off tu apehal. takpelahh. kembang bhaii. malu pon ada. then,


tahu aku sweet. #dusta# aku pegi pon sbb ada orang tu ala-ala desperate nak jumpe kau. untung la jugak aku, dapat jumpe kau kan. 

teroskan aktiviti dgn melepak with my akak. then hero HAIKAL aku sampai. hahaha

best bila dapat 'abang' yang really faham aku. still bole menyebok sekali. bole buat macam kawan. 

bende manis tu sebenar nya kek. nak bgi kat sweetheart. tapi ntahh. if dia datang amek aku bgi. dah diam. 

lots of ♥