Sunday, October 30, 2011

NTAHH

pukul 3++ baru aku dapat lelapkan mata. tidor aku penuh dengan senyuman lepas tengok pic yang aku dapat dari someone yang aku tak kenal. sweet + comel. tak de langsung perasaan marah. rase tersangat happy, bile tngok pic tu. serius. mmg comel. tapi aku taktahu la ape niat sebenar orang yang sent pic tu. yang pasti aku happy tngok pic tu. ;)

soryy atas sume yang terjadi. aku admit ape yang jadi sume salah aku. sbb aku dia susah. sbb aku dia jadi macam tu. sbb aku jugak laa life dia huru hare. mmg rase bersalah gila. tapi aku masih belom bersedia untuk kehilangan dia. malah aku taknak kehilangan dia. sumpah wehh! mmg aku taknak. tapi aku tak sanggop tngok dia jadi macam tu. dia mmg kuat. tapi aku tak kuat nak tngok dia macam tu. dia tak rampas aku dari sesiapa. tapi aku tak tahu kalau aku rampas dia dari sapesape. soryy sangat.

pass is pass. aku cube bukak buku baru. tapi takbole. setahun. jangka masa yang aku rase sangat lama. bnyak aku blaja tentang kehidupan. hidup aku dah makin be-erti. aku tak salahkan sesiapa. sbb aku tahu tu salah aku. makin aku kenal siapa diri aku. aku tahu mane taraf aku. layak kah aku? ntahh. aku tak tahu ape yang jadi.

aku pendam rase ni. sampai satu tahap, aku jadi orang lain. aku taknak perasaan ni. aku lebih banyak serius. gelak ketawa makin hambar. yerr. aku akan terus menulis kerana di sini akan terukir banyak kenangan manis. tak lupe jugak pahit. mungkin aku banyak memendam sampaikan aku jadi orang lain tanpa sedar? aku nak cerita dang orang. tapi siapa yang mampu nak dengar. aku tahu, ada yang sudi dngar. tapi bila buka mata. masih ada tanggungan yang sama.

sering aku pandang ke luar tingkap, tak pon aku akan melepak seorang diri dekat branda yang direka khas oleh kerajaan kat rumah aku ni. aku termenung. otak kosong, tak fikir ape. pandangan aku hanya terpaku pada satu sudut. hanya bayangan kenangan indah yang aku dapat. realitinya pahit.





setiap perkataan, memberi maksud dalam hidup aku. 
hidup aku, banyak perkataan ' NTAHH '
aku tak tahu. 





lots of ♥