Monday, October 31, 2011

bye october !

ehemm. pejemcelik pejamcelik, ruperupenye kita dah penghujung oct kan. hmm. life? gilaa lahh.


PLEASE BE KIND TO ME.

taknak cakap ape lahh. kengkadang oct kind to me. but sometimes, who knows. life aku kan. ada 41 post untuk oct saje. hahaha. gilaa. bnyak yang aku blaja sebenar nya. paling terkesan kat aku, ape yang terjadi semalam. still simpan segala text. paling aku hargai apa yang jadi time ni. aku dapat luang + buang masa aku dengan orang yang aku sayang. cukup indah bagi aku. oct jugak telah menghias hari aku dengan kehadiran cik soffi. even aku geram or bengang, tapi aku still diam. promise taknak degil dah. aku jugak sempat siapkan aku punye 10 days challenge. bangga nihh. 

october? gembira. sedih. kecewa. pasrah. tak suka. geram, sume ada. thanks october sbb telah menghiasi hari aku. memberi banyak makna.everythings laa. thanks a lot.

semalam. bnde dah jadi. pass is pass. dah promise nak blaja walau ape pon berlaku. bialah. mals nak fikir. bout, pic tu. aku tak kesah pon. kepada sesiapa yg kedengki sngt + gatalgatal nak rosakkan kbhgiaan orang tu, udahudah laa wehh. wa tak gentar pon. #ayat ujub gila# aku lagi bahagia bila tengok orang yang aku sayang tu bahagia. come on la people. enough laa. 

aku masih ada sweetheart. :) even apa yang jadi, still together. 

texting with a.erol semalam, mmg dapat tenang kan aku. at least aku ada orang yang nak dengar cite bdak scola. he's my brother. dia jugak besfrend aku. 

lots of ♥