Wednesday, November 16, 2011

15 nov

2 hari berturut malam aku dihiasi dgn malam yang penuh dengan kegembiraan. thanks awak. harini life aku masih same seprti semalam. takde beza pon. beza nye sume dgn sweetheart je la. :) cikgu fadilah panggil suruh amek smpul dari dia. katenye duit RM100 tu. aku pon beriye la pegi amek dgn ecah. rupenye surat pemberitahuan je. nak amek nye hari jumaat -.- cehh~ tadi ramai jugak la cikgu yang melepak dgn aku. dyorg buat keje dyorg laa. aku buat keje aku :)) balik dekat pukul 2. jalan lambatlambat coz malas nak balik rumah. dah promise nak balik rumah teros. taknak merayau. then cikzah sampai. lepak jap smpai ke ptg. lappy buat hal. maybe dah terlalu berat dengan keje akaun + redaksi + game +segale lagu yang aku download :)) backup untuk akaun + redaksi je belambak lambak. mane tak nye -.- rase macam nak campak jee. ingat nak skype dgn sweetheart. cant make it la dear. sory kay. then online pakai com. jadilaa. dapat jugak aku online. 



ape jadi aku taknak bgitahu laa kan. tapi mencabar kesabaran sweetheart. and, aku tak dibenarkan membaca post tu. hanya mendengar kesimpulan yang dibuat oleh sweetheart. yang aku pelik tu, apehal dia nak buat post macam tu. jawab la kau sendiri dgn sweetheart. nak jumpe dia bawak owg eh. nak jadi cooler awak. bole? 


dapat call dri eman. but sory again. i cant pick up your call. text azam tanye ape punca. then dapat la conclusion dri probs korang ni. setel kan dalam mase sejam je. bkn setel laa. tapi aku dah nampak punca utama korang. just memberi peluang dekat korang untuk mencari sendiri. get it?

cik soffi demam coz kene enjet semalam. kesian dia. 

babah dia sanggop keluar malam2 semate-mate 
nak cari menatang yang ditempek kat dahi tu. ;p








chaow~
lots of ♥