Monday, November 14, 2011

membebel

malam tadi. jangan tanya kenapa aku happy sangat la kan. :) happy bila tengok awak happy :)) bila kita dengar someone tu ketawa. ya Allah hai. tu dah cukup indah. tak pyah susahsusah. i love you laa. tersenyum aku tido :)) dipesan supaya jgn pegi scola lambat. cehh~ aku baru berangan nak pegi scola lambat. ayah aku kan pemegang saham terbesar kat scola tu -.- aku bngun tak lambat. tapi tak awal. hahaha. 7.++ baru sampai scola. tnye bebudak sape bawak fone? hahaha. yeay! fie bawah fone. buat pertukaran kat situ kejap. aku bagi dia main game. dia bagi aku fone dia. sampai balik lahh kan. mmg masingmasing buat harta sendiri. hebakk kan? kau bole? buat keje dgn c.hajar + c.zaida. selamba gila aku texting dalm lab. layan klip 3GP dgn cikgu hajar. best doww. cari c.julia, tapi tak jumpe :( 

ohh, lupe nak cakap GUD LUCK TO SPM CANDIDATE 2011. :)) 


act, aku tak berapa nak rapat dengan seniorsenior aku. tapi tak salah kan? 
gud luck to 
  • kak nani
  • farid
  • amer
  • kak deen
  • nufa


ni bebudak spm scola aku. time sambutan merdeka raya :))


keje kursus akaun aku sesimple yang mungkin. hahaha. tapi isi dalam mmg mengikut citarasa c.fadilah laa. sume yang dia nak, sume ada. cover depan ni, mmg buruk tak dinafikan. keje last minute mmg terlebih cantek. kau ada? okay laa. at least, aku hantar ikot time yang dia tetapkan. drpd budakbudak lain. 



hahaha. minat aku terhadap bunyi, alunan piano tu makin mendalam dahh ni. macam jenis music ada dalm mp4 aku nii. ila tanye, knape aku obses gila dengan piano, sedangkan bebudak lain, obses dgn gitar. hahahaha. kesah pulak aku. music piano tu tenang dow. ntahh. tak dapat nak diluah kan. naknak pulak music yang jenis relax gitu. aww~ mmg memikat hati la wehh. tenang wehh. sangat tenang! 

tatapan ramai. 

chaow~


lots of ♥