Thursday, November 3, 2011

now playing : jangan lupa namaku. dalam mood tacing dgn sweetheart. mengharap dipujuk, walhal aku tahu tu sume angan-angan. kan awak? dari semalam aku layan novel ' DOSA SEMALAM ' ptg tadi smpai tadi baru aku stop bace. act, aku tak tahu cite ni best. sbb cover dia tak menarik perhatian aku langsung. bila dah bace, jadi ni


perasaan tu datang tiba-tiba. teringat balik segala bnde. sedih :'( nak menangis pon tak guma. bukan boleh pegi balik time tu kan. takpe. janji selalu ade dekat dengan aku. 

harini tak pegi scola. act, dah pakat taknak pegi. so, smalam diberi limit sehingga pukul 2.00pagi. so aku manfaat kan lahh. tapi tak dapat kejotkan awak kan. tak jage. :) tak jage sebab mimpi awak. 


yup. sbb ape tau. sbb mase tu aku dapat ingat balik segala kenangn manis. ape yang dah jadi dkat life aku selama setahun ni. setahun ape jangan tanye lahh. haah. mmg sweetheart aku ada dgn aku. kau ada? tahu kau jeles. takpyh la jeles. takgune pon. kau takdapat nye sweetheart aku. ;p

bngun tadi, teros mandi. then teman mak aku pegi pasar. :) pastu dapat call. aku pelik laa. mane ada orang yang tahu aku tak pegi scola kan? melainkan bebudak class aku laa. dah name pon berpakat. pickup je laa. pepagi dah dapat semangat :) bukan pagi laa. <3<3 ily. 

lots of ♥