Saturday, November 5, 2011

*garu kepala

semalam, jumpe eman. story mory segala-gala nye. bout ape yang terjadi. =) even ramai bebudak lepak kat situ, kiteorg still share sume bnde. lantak laa, dyorg nak dngar ke hape. bukan dyorg faham pon. otw, menyiapkan segala tugasan yang diberi. hmm, besok dah raye haji kan. nothing special. cume chu + maksu aku datang beraya sini ♥. and, most important person yang akan kelihatan kat rumah aku, pagi raye ialah, cikzah aku ♥♥♥. lepak dgn bismi semalam ♥ best gila. rindu nak gadoh dgn dia. main buatbuat muka dgn dia. segala nye lahh. and smalam jugak class aku kene pulangkan buku teks. sume buku kene balut -.- satu je buku aku yang tak balut. rembat plastik meja aku, balut bapak cincai. nasib laa sape yang dapat buku aku tu. -..- lepak kejap dengan mama leha, before dia bercuti bersalin. mesti rindu nak menyengal dgn dia. ♥♥♥♥♥ balik dgn fifa + fatin ♥  dah pandai bodek kan korang sekarang?

balik, texting, online, youtube, novel. tu je lahh keje aku. brkfst aku makin sandwish, lunch -.- dinner baru makan. hebakk tak?  ;p tido pukul 2.30++ ntahh. payah pulak mate aku semalam. harini? tak tahu lagi macam mane.

pagi, bngun, brkfst,pegi pasar beli tu ni. penat! nak kuar. tpi malas. sengal kan. dahh. aku tak tahu nak cakap ape  dah.


soalan azam sangat menarik perhatian aku. azam nak tahu tak. azam laa orng pertama yang berani tnye soalan macam tu kat sheme ;) so, nnti azam akan jadi orang pertama jugak yang tahu bagi jawapan soalan tu. okay? segala bnde yang aku rasekan akan terjadi tu, mungkin akan terjadi. tapi menunggu kejujuran itu datang sendiri. :) 

baiii. 
lots of ♥