Tuesday, November 22, 2011

impak besar kot?

takde ape yang hebat pon yang jadi kat aku. ntahh. takde mende yang aku rase aku perlu share dgn korang. but, i really need eman!
serius man. mane kau pegi wehh. kusut dah nii. nak ditelan mati mak. nak diluah mati bapak.

aku rase macam takde sorang pon yang mampu tadah telinge dia untuk dngar selain kau. ada ke yang mampu? if ada, just call or text okay. tu pon if aku rase aku mampu cerita dgn korang laa. 

life aku? tak wujud dah istilah ADMIRE. yang ada SWEETHEART and FRIENDS. tapi tak sume kawan yang always ade besides aku. susah nak dapat. org kate, kawan masa senang ramai. masa susah? HARAM! yang ada pon mestilaa eman. then azam + a.erol. sweetheart always ada beside aku. thanks.

3 benda yang bagi impak besar dalam life aku. 
sangat besar !

jgn tnye ape laa kan. tak penting untuk korang tahu. haah. mmg aku suke cite setengah. sbb nak bgi korang jeles. ;p 2 hari berturut-turut ketas ni ada dalam poket seluar yang aku pakai. wlaupon seluar tu bertukar selepas mandi, tapi ketas tu tak penah aku lupe nak amek then sumbatkan dalam poket seluar balik. gila-tak gila la kan. kesah ape? serius mmg aku tekejot. rase macam tak bajet bnde macam tu nak jadi. aku sendiri pon tak faham kenapa aku berkelakuan pelik tapi benar tu. see! betapa pentingnya ketas ijau ni.

ahh. enough laa. malas nak membebel. 




lots of ♥