Saturday, November 19, 2011

imy

hey! sweetheart takde class harini. puas kot dia tido :)) takpe.. selambe gila aku pegi scola harini pukul 7.45 lebihh laa. masok buat muke selamba, mp4 dibiarkan terpasang, hp kat tgn. mmg life aku laa. teros menapak pegi cari bebudak class. haram! sorang pon tak jumpe. yang aku jumpe si punit tuu. jumpe cikgu hajar. then buat pape yang patut. pkul 10++ aku blahh. dah dapat duit rm100 tuu. nak tunggu ape lagii. cabutttt. melakukan kongsi gelap dgn amer jap. haha. tunggu sweetheart. taknak gnggu punye pasal. haruslahh menunggu. layan cite 'selamat pagi cinta'  serius doww. korang mmg patot tngok cite tuu. tahu laa cite tu dah lame kluar. tapi rugi kot sape yang tak tngok. pastu teros layan ' hantu bonceng' mmg puas lahh kan. layan 2 movie dalam satu hari. aku ada? sweetheart bngang kot sbb aku layan movie. tapi masih melayani dia okay :)) pukul bape ntah. aku dikehendaki turun ke bawah. act, ade kenduri. tapi aku malas nak amek port sngat. :)) so selesai kan pape yang patot. then naik, selepas dibahan. grrrrr~ ntahh. nothing much lahh. takde mende nak share.

btw, serius doww. mmg teringat time aku muda-muda dulu amek result UPSR. muke budak hingusan lagi. sweetheart pon tak pandang ;p KAN? time tu ade syera + yani menemani di sisi. BFF okay :)) muka masih takde prasaan. 1st time jawab exam yang besarbesar nii. time nak amek tu, stil together-gether lagi. bila dah dapt tu kann. belari cari mak + ayah. menangis-nangis. haha *majoriti batch aku menangis okay + paling tinggi skali laa yang dapat 5A. result aku? haha. tak sebagos korang maybe. 3A2B. B aku sc + eng. hahaha. math bole skor. yeppy! teringat jugak time tu tngah melepak dgn yani kat prhmpunan. tngok gelagat c.rashidah. lawakk doww. aku mmg tak bole lupa mase nii. tu laa cikgu prac yang paling aku ingat sampai sekarang.



 

lots of ♥