Wednesday, November 9, 2011

sayang lebih laa macam ni.

lame tak update. sory, bz sikit dgn life aku yang complicated ni. #dusta# malas mals malas. tu yang aku dapat ungkapkan sejak 2,3 hari ni. hebakk tak? act, banyak bende nihh nak cite. tapi MALAS nak taip. chill lahh. nak tahu tak? ade one day haritu, sweetheart kejot kan aku suruh bngun dari tido. aww~ terharu nii.padahal aku yang suruh. HAHAHA. :) kauada? tahu takde. dahh diam!


suke aku dgn statement ni. bajet takkan menyinggah ke manemane wall. ruperupenye ........................ ;p time kasih la eh. like bnyak kali.
semalam jugak lahh aku kluar. lepas beberapa hari terperap dekat rumah. dgn sape? aipp, takmau tanye lahh eh. btw, aku mmg suke, if dah ada dekat area sini, baru nak bgitahu nak meet up. mmg suke sangat ;p nasib laa eh. nak kene tunggu aku bersiap, mandi bagai kan. best tak, tunggu menuggu ni?


thanks <3


lots of ♥