Wednesday, November 9, 2011

aidiladha




selamat menyambut hari raya aidiladha buat sume umat islam. hari raya korban bukan masa untuk kita show off baju yang meriah / shawl sape yang lagi cantek. tapi, ianya masa untuk kita menyinsing lengan baju serta merajinkan kaki membantu ibadat koraban tersebut. terbaekk lahh! 

hmm, aku tak balik kampung pon, sebaliknya, chu aku datang beraya sini. best laa jugak. sory no picture. malas nak upload ;) #malasponadayangsayang# 

malas punye pasal tu laa yang aku tak update blog. bnyak bende yang menduga, naknak timetime macam ni. sabar je lahh yang aku mampu. tapi, sampai bila nak sabar kan? takpe lahh. orang taktahu ape yang aku buat. kenapa aku buat. aku je yang tahu. tengs eman, coz kau maybe faham aku. ape aku buat sume nye bersebab. niat aku betol, dan aku rase aku berjaya. maybe. manusia bole cakap ape yang dia nak cakap, sbb mulut manusia tak bole tutup. cume kebenarannya, hanya aku je yang tahu. tengs sesangat dekat a.erol, coz sudi mendengar. tak cukup kat fb, texting pon jadi. tu pon, bapak lame nak dapat text. line macam -..- tak lupe kat sweetheart coz selalu ada sentiasa dgn aku, even selalu kuar pegi mane-mane sorangsorang kan. takpe :) weiwei, a.erol dah best doww. sporting habis, sampai segan nak datang rumah. bhahahahaha. lawak.

penat kot since sabtu sampai selasa. bngun awal, tido lambat. macam -.- penat pon takpe lahh. janji aku happy. *happyke? T_T  happy bila tngok budak ni, walaupon aku tak faham ape yang dia cakap cakap. =D



















lots of ♥