Thursday, December 22, 2011

be my self

aku dah buat yang terbaik. thanks for that word farah AIMAN 'terima seadanya'. dah taknak sedihsedih. nangisnangis, marahmarah, makimaki, dan segalanya lahh. TRY TO BE MY SELF
dah penat aku tipu diri sendiri. dah penat jugak aku pujuk diri aku untuk sedapkan hati aku. supaya aku tak fikir sume tuu. thanks a.erol sbb ajar adik. cube membzkan diri sendiri untuk melupakan masalah yang kite hadapi. ily. telah mengenali diri sendiri. dan menyedari bahawa hidup tak semua nya indah. thanks awk sebab stay cool dgn budak nakal nii. dah tahu dimana letaknya diri aku dalam hidup orang. aku bukan seorang yang baik dan bukan juga seorang yang jahat. nakal banyak tu kenyataan. kite ni hidup kalau nak jage hati orang lain pon payah jugak. hati sendiri terseksa. semalam mmg kau banyak ajar aku farah AIMAN. 1st time aku dengar cakap kau. i will try the best kayy. tapi hati manusia ni pon ada limit nyerr. tapi takpe lahh. belom cube belom tahu. credit to ecah. aku tngah emo smalam, pandai kau tukar topik kan. kelass kau nyahh. peneman wall-to-wall aku. hahaha.

opss. one more thing, tahu tak. nangis dalam hati tu lebih perit dari nangis yang mengeluarkan air mata. bagi aku laa. nangis dalam hati tuu lebih menyakitkan sbb kite tak lepas kan pape. pendam segalanya. bnde ni selalu jadi. not really selalu laa. tapi jadi laa kat aku. korang mesti pernah rase kan. sakit rite. sakit sangat. airmata aku sgt berharga. setakat bergelinang #betol ke# tu, takde hal laa.

p/s : kite sayang awak sangatsangat.




lots of ♥