Wednesday, December 7, 2011

december :)



bercakap mengenai november ' PLEASE BE AWESOME TO ME
capai atau tak eh? idk. 
permulaan november : dapat pic yang tidak sekali mengugat keimanan aku. 
diteroskan lagi dengan aktiviti ponteng sekolah ber'jemaah' budak scola kan?
then identiti terpaksa dirahsia kan bila azam tnye soalan tu -.- 
meet with someone. again and again.  awesome rite :) love it!
melalui satu tarikh yang sangat sangat cantek = 11.11.11
keras kepala dgn sume orng. :)
katakata manis aku, yang mungkin korang rase geli. tapi take it as promise.
kenangan aku dengan bebudak class 
pengalaman menjdi EDITOR redaksi majalah scola.
kegembiraan + kebahagiaan. 
tak lupe jugak pada cik kesedihan.
layan movie dan movie.
3 benda yang menjadi igauan aku + impak tebesar dlm life aku.
tanya soalan yang membuat aku rase tu soalan terakhir yang aku akan tnye. membelengu hidup aku.
masih menjadi tanda tanya?
 membalas bnde yang di tag oleh sis + merindui tonet :)
hangout with bff aku! YANG NI MMG AWESOME!
and, perkara yang membuat kan aku rapat dgn a.erol :) 

so, conclusion : mmg awesome la kan? 
thank god!
lots of ♥