Sunday, December 18, 2011

geram

abaikan muke bajet kami. gmbar lame. thun lepas rasenye.

farah AIMAN anak rashid :)) truly best friend forever and ever aku. even kite mendiamkan diri, tapi aku tetap rindu kau. ape yang jadi kat kami sekarang ni adalah satu masalh yang sama hanya situasi yang berbeza. kan babyy?  kesian kat kite kan. so, both of us kene bertahan dgn segala yang berlaku rite? aku nak kau tahu : ape yang jadi lepas nii. kau ada aku and aku ada kau. still need each other. kite kenal form 2, tapi tak bape nak rapat time tu. almaklumlahh, kau budak pandai. starting form 3 batu betolbetol rapat sampai sekarang. share blog NI samesame. suke duke kite, semua nya tertulis kat situ. thanks babe. love you so much :*

i dont need someone yang caring pasal aku sbb kau nak aku nampak yang kau sayang aku or kau selalu ada dgn aku. tak la wehh~ I NEED SOMEONE YANG BOLE JUJUR DGN AKU. YANG BETOLBETOL IKHLAS. aku tak suke kau hide kan something drpd aku. even aku ckp aku pcye kau. walhal, aku tahu kau tipu aku. ape kau fikir aku batang kayu? takde hati. takde perasaan.

JANJI. kalau rase diri tak bole pegang dgn janji yang dibuat. dont use that word. come on people. terus terang je laa. bukan nye susah pon. untuk sedapkan hati diri aku sendiri, aku terpakse tipu diri aku teros untuk kau. ya Allah haii, sayang nye laa aku kat kau kan?

aku nak kau jujur dgn aku je. bile aku dapat tahu kau tipu aku. aku rase macam, puihh, sial lahh. jangan ingat aku tak tahu ape yang kau buat belakang aku. once aku dah dapat tahu. satu pon inshaAllah takkan tertinggal. dari a smpai z aku dapat. aku hanya mampu melihat, sejauh mane penipuan kau kat aku.

same goes to eman kan baby. apesal ape yang jadi kat kite sume same eh? aku pelik. lastlast skali aku yg tolong kau. yang aku? mampus and terkubur macam tu jee. tapi best doww.

kengkadang aku rase stress. tapi aku malas fikir. aku membz kan diri aku dgn aktiviti SEPERTI texting with  a.erol. okay fine! mmg aku selalu mention name a.erol. bkn sengaje doww. tpi dia la THE BEST BROTHER YANG AKU PENAH JUMPE. if taktahu pape. jgn nak menghukum orng lain. sweetheart, tak pyh cakap laa.

one more thing : jangan pakse aku buat bnde yang paling aku taknak buat. please la wehh. betol kan niat kau mengenali aku. habis madu sepah di buang. KBAII


lots of ♥