Sunday, December 18, 2011

bored...

semalam kan, aku dikejotkan oleh someone. thankss :* even tak reply text, tak pickup call. thanks a lot. ada prob sikit diawal pagi tadi. digelar 'kambing'. teros meresap sampai kepala laa kan. stay cool. hmm. kembali berhubung  dgn farah AIMAN. #now, aku akan mention name penuh. bukan lagi EMAN!# setelah sekian lame aku mendiam kan diri. ecehh~ i miss you  laa babyy. melepak kat taman, walaupon dah tahu maghrib. aku malas balik rumah. preferr dduk luar rumah lagi. fyi, orang lain sibuk becuti sane sini. aku? haram! duduk umah, tngok tv layan mp4 sambil jejalan sorangsorang. tak pon ddk atas katil..



 jeles doww. ayah aku asyik, keje dan keje dan keje. mak aku? asyik bz dan bz dan bz. bile dyorang ajak kuar. aku MALAS. time aku ajak kuar, ada je bnde yang dyorg nak buat. sakit doww. same macam arini. sngaje  aku ajak pegi mines. tuptuppp, mak aku ada hal. huh! sentap kejap kat situ. cuti kali nii mmg bapak bosan. taktahu nak ajak sape kuar. k.anne sibuk dgn hiking. nak ikot dia, ayah pulak tak bagi. a.erol sibuk dgn keje dia. same goes to along + abang. angah sibuk dgn yaya. #name baru soffi#


 kay, dah!diam! ohh. lupe, 30 days challenge aku tak berjaya la kan. almaklumlahh, awal bulan ritu, aku bz. pindah rumah + menjadi gambargrapher. hmm. sedang menikmati keindahan bunyi *masihcinta by kotak* volume: aku sendiri pon taktahu bape. fyi, semalam lepas main game around 3 kot, aku layan laa movie. khatam la 2 movie. aku bukan tomboy + karipap karipap cinta :) tahu lambat. atleast aku tngok jugak, dripada tak kan? kau  ada? ombak rindu? wahh~ kutipan dah 10 juta doww. gila kentang. nak tngok! tapi malas . hahaha. nak layan chipmunk laa.

budakbudak sikit. sape rase dia budakbudak. jom tngok movie dgn aku. if aku ajak, sahsah laa aku ajak bismi. sbb otak dia mmg otak cartoon. haha. sweetheart sekadar peneman. tngoktngok dia tido. aku sorang je yg tngok karang. dah tahu sngat dahh :))

jom layann buku nii :))




lots of ♥