Thursday, December 29, 2011

i miss someone

okay. aku nak cakap yang i love 29 dec to much and much . tu jerr. k baii

haha. takde lahh. like today is my day. means ' aku dapt bebas buat sementara waktu. walaupon dari pagi sampai ptg je kan. haha bebas dari duduk terperap dalm rumah. -.-' tahu aku bajet gila kan? kesah ape aku.kay. seperti biasa. bngun pepagi. bnde first aku akan buat is bukak tingkap seluas-luas nya. haha dah la angin mendorong aku untuk sambung membuat tahi mata. mmg layan laa kan. rase malas gila nak mndi. satu fakta ; malas pon ada org sayang. sesiap bagai teros pegi scola. naseb baik aku berniat nak pakai tudung. haha. ramai gila pagi tadi kat scola. haih. act, aku dah jnji dgn bebudak nak setel kan fail kat bilik disiplin. alhamdullilah. siap jugak, walaupon tak sepenuh nya.time nak kluar pegi lunch dgn bebudak. aku mmg dah bukak laa. panas gila dalam bilik tu. korang nak cakap ape pon kat aku, cakap laa. aku tak kesah. at least aku jadi diri aku sendiri. bukan TIPU diri sendiri. aku jenis yang tak pakai tudung. itulah aku.

lepas lunch, sambung balik keje. around 4++ meet up with sista. untunglah dah 4 kali. ;p bnyak alasan kan? takpe.

5++ dekat pukul 6 laa, tunggu ayah aku amek kat kkb. ylahh. rumah dah jauh kan sekarang -..- so tunggu la kat area 7E tu. dekat sejam aku dduk kat situ. setengah jam awal aku still bole stay tercegat kat situ. tapi dah nak ujungujung tu. meresap bhaii. hangin kot. dah la batery habis. mmg hangin laa. nasib ada pasar malam. if tak memang menapak rumah cik kiah dulu laa. nasib ada sedara aku yang berniaga kat situ. so, macam selamat sikit laa. pinjam fone dyorg. menapak cari angah + abg lan. takde. yang ada paklang je kat situ. segan punyer pasal. buat muke seposen kat a.cad. makan sesorang kat situ. bosan gila. balik teros melepak atas katil sambil charge fone. baru terhegeh2 nak mndi, sbb nak terlelap. haha. sadiss.

ape pon jadi tadi. aku still ♥ 29 dec nii.

lots of ♥