Friday, December 30, 2011




kay. if korang ada bace entry nii korang tahu la perubahan nya. point yang no3 tu diKOYAK KAN oleh tuan yang meninggalkan pesan ini. nak menangis la jugak time 'dikoyakkan' rase macam nak dushdush. tapi tak sampai hati. kay fine. yerr, awak sweet. hahaha dah diam! sesi soal jawab dijalankan. walaupon mainmain! kan? sokay lahh. 96hours akan ditunaikan satu hari nnti. but, TRIPLE. awak bagi dulu. nak dapat satu pon bnyak alasan. ni kan triple kan? triple taknak time 96hours tu. time tu bole spend time buat bnde lain. okay? ohh, one more thing. nak jadi  salah seorang penderma boleh? menanti jawapan itu. hmm. 

harini mmg gila terok time pagi. sakit perot + sakit pinggang. aku rase macam nak baring jee. nak makan pon malas. aipp, dah promise taknak degildegil kan. so, bngun dan makan + makan ubat. serius. aku taktahu ape sebab. tapi mmg sakit. sakit sangat sangat. :'( lepas makan ubat. alhamdulillah. baru okay. 

tahun lepas. sambut tahun baru dekat sunway with family #realiti# + sista! #texting#. tahun ni? mungkin masih sama. tempat yang berlainan. mungkin penambahan with cik soffi + a.erol #maybe#. nnti aku akan update story pasal newyear okay. aku harap tahun baru kali ni can give me something meaningless to my life. i wish so. 

haha. terlalu bnyak berharapkan? yeah! aku tahu tuu. tapi tu la diri aku. setengah nya menjadi kenyataan, setengah nya terkubur menjadi impian. 












lots of ♥