Thursday, January 12, 2012

15 day challenge #day 10#

10. your family?


family aku bukan satu family yang besar. tapi bila sume berkumpul. yaAllah hai. macam kapal nak pecah. terlalu amat bising nya. kiteorg adik beradik jenis yang kasar. segalanya kasar. dri pandangan mata orang, dyorg akan cakap yg kiteorg ni bergadoh. sdangkan bergurau/bercakap. aku sndiri pon tak dapat ubah dah bnde tuu. 


satu-satu nya ayah aku duniaakhirat 
i love him very much!


dari kiri ; 
a.yeop = brother in-law
my mother  :* = satusatunya mak aku duniaakhirat jugak/ heartbeat aku
my sister = angah 



nii sweet couple.
kak faz = future sister in-law
my brother :)


also my sister = along 


my lovely niece = gegirl :D
soffiya 

and, aku ada penambahan sorang lagi. dia pon a part of my family and my life.


ni dia.  1st time aku show off a.erol. 
kay. yang tngah pegang fone tu is a.erol yang aku selalu mention dlm entry aku.
and, the sweet boboy tu is his son. haikal 

so, aku ada two brother and two sister. kau ada? 
aku sayang mereka-mereka yang diatas nii :*

lots of