Tuesday, January 10, 2012

harini mmg cool gila. takde bnde menarik pon. just, bila dgn bnyak lepak dengan solihin + kuhan, senyum senantiasa. umpama aku berjaya hide kan problem aku sendiri. haha. jgn salh faham. aku takde probs. cume menunggu sesuatu yang aku nak bnde tu jadi, tapi tak jadijadi. buat masa nii la. pagi tadi tetibe cikgu din menyeru nama aku. hihi. lawak kot. selama ni aku nak ngadap muke dia laa yang paling paling aku maleh sekali. dah kene panggil tu, jumpe je la. soalan pertama dia yang menarik perhatian aku + membebaskan aku is : ' awak nak masok ub mane. saya bagi awak pilihan nii. pilih cepat.'  aku dah macam apehal harini cikgu baik sangat. cube hari hari cikgu macam nii. kan best. haha. aku pon ape lagi. pilih je laa. susah ape. then dia masokkan name aku. okay. thanks yerr cikgu. sambung borakborak dgn cikgu julia. ♥ 



aku dah malas nak cakap pape. mulut manusia mmg tak bole tutup. if orang buat baik, orang takkan cakap. asal buat jahat je, satu kampung heboh. lumrah manusia kan. hmm. tu lahh yang aku cube sampai kan. act, takde idea. one more thing ; aku dah lame tak 'stalk' blog korangkorang. teringin gila nak baca pasal life korang. tapi. masa tak mengizinkan.

kepala otak aku penuh dengan fakta science. mane tak nye, keje science tiaptiap hari ada. belom masok bm lagi tuu. nasib cikgu ada meeting. nnti tusyen dengan eton + syera yeah! lame tak jumpe syera nii. lol! mesyuarat agung sedang penuh dalam jadual aku kat scola. belambak mesyuarat aku kene pegi. part belambak tu terkena dekat pengawas la kan. jumaat nii nasib la korang. baru tahu buku dengan ruas. hatihati dengan aku + kuhan. :) 


pepagi layan hotfm + hitz fm
tngah hari, petik je mane yang syokk.
ptg, mp4 comel tu laa.
malam lebih kepada kejiwangan, suria fm 


aku suke orang yang suke bermadahmadah nii. or selalu bermain dengan katakata. simple tapi dalam makna + bnde tu selalu nya datang dari hati 
,
i love my family + eman + SW + a.erol ♥ thanks god :)
lots of ♥