Sunday, January 8, 2012

♥♥♥♥♥

tak sampai seminggu scola. dah belambak keje aku dapat. start tusyen :) pening +penat. tapi takpe. susah dulu. senang kemudian. takpetakpe. fakta ; aku rindu sangatsangatsangat dekat SW. akibat jumpe 2 hari berturot-turot kan. mmg mengundang laa. alhamdulillah study okay lagi buat masa nii. weekends nii, aku cube untuk memaham kan ape yang aku tak paham.

dea bz dengan exam. malas nak kacau. tapi, kalau tak kacau. mmg TAK la dia nak study kan. nak kene jugak orang membebel, tarik rambut, cubit, seret bagai baru nak bergerak. dengan pinjam pen orang nye time exam. tak serikserik. ecehh~ dah tinggal dua batang pen tepi bantal kan. nnti amek. berangan!

since khamis malam sampai sabtu. masih berkomunikasi bersama. mmg rase bahagia. rapat sesangat sampai org kate macammacam.


tapi. tu lahh. mulut manusia kan. tak bole tutup. ada aku kesah? life aku dgn dia. bukan ada kenemengena dgn kau. so, jaga adap. 


1st time aku bace ayat nii. mmg aku nak gelak. lembut dalam garang. hahaha. garang ada laa. lembut. lansung takde. kan?

ptg tadi ke bukit sentosa. ada karnival komuniti. rugi tak bawak camera. ukiran + corak batik and kayu dia mmg lawa. menyesal. try text a,erol. kot dia ada kat situ. mmg aku tahu dia keje kat shah alam. tapi mane la tahu kan, dah balik. besok masih ada yerr a.erol. menjanji kan sesuatu yang aku tak tahu jadi ke tak. tapi......

malam nii mmg best.. udak bertiga nii buat aku gelak gilagila



isu pepagi nii mmg bapak best! i like. lain kali buat lagi eh

15 day challenge aku diberhentikan kejap eh. kBaii. 






lots of