Friday, January 6, 2012

harini. same macam semalam. fenat! aku sampai awal  panggil bebubak lewat suruh betugas. sebab bajet semalam takpyh tugas kan. not really bertugas laa. lebih kepada melihat siapa yang datang lewat. sbb cikgu mazlan bagi peluang sampai besok jeaa #dipersilakan sape yang nak datang lambat tu#. bilik disiplin dah kene perbesarkan. ruangruang sebelah kiri tu sume jadi hak milik disiplin. so luas laa bilik tu tahun nii. alhamdulillah jugak yap keluar. habis sume harta dia hangkut bawak pegi ampang pecah. padan la yerr budak ampang sbb dapat yap  so sekarang cikgu mazlan amek alih, mmg beronok-ronok la kiteorang


novel INTELOK kene pulangkan balik tadi ==' buat penat je aku baca. ganti dgn konserto terakhir. satu lagi tanggungjawab kene baca. hahaha. tadi en, ada budak baru masok class aku. tapi aku masih belom berkesempatan untuk berborak dgn dia. #taknak gatalgatal#  sbb aku terlampau bz. maaf la yerr kawan. aku tak tahu name dia ape. and aku + khal dapt meja BARU. #silalah jeles wahai 5 SPA yang takdapat tu# hihi. kerusi nak pegi rembat class lame dulu. besok laa nampak gayenyerr. 


time cikgu suruh buat karangan tadi. YA ALLAH. aku mmg jadi blurr. aku sendiri pon tak tahu. aku ingat formula. tapi ayat, haram. perah punye perah. bole tahan jugakk ayat aku. A tu bole lepas laa kate cikgu. akaun tadi. nasib baik semlam aku study. selamat la jugak tadi enn. 


pssstttttt ; i miss you so much #luahan perasaan jap#


and thanks a.erol :)

lots of ♥