Sunday, January 1, 2012

newyear


kay guys, happy new year eh. semoga azam korangtahun nii tercapai. wish me gud luck for my SPM. azam aku tahun nii : if umum, satu je laa. nak score dalam SPM. aminn. tak pecaya. tapi kene pecaya.  bnyak rules yang aku kene ikot, starting newyear nii. nak tak nak, kene ikot. aku kene faham situasi sekarang. 

walaupon newyear aku tak sebest korang. tapi aku besyukur sbb newyear aku dengan orang yang aku sayang. 
  • tetap dgn family
  • with my cute niece 
  • sista!
tu je ke? haha. tak laa. aku sambut newyear dgn a.erol ♥ walaupon texting kan. tapi 1st time sambut newyear dgn seorang abang yang caring kat aku. and dia pon ist time sambut newyear dgn adik perempuan. #ada unsur bangga disitu# watlekk. maybe permulaan tahun baru yang akan aku ingat. 

tetibe teringat 
-amek fone -->menu --> text message --> 
" aku teringat newyear tahun lepas kite oncall sesama time bunga api meletopletop.
 rindu doww time tu. " --> sent

dah diam. yang aku ingat en, kite oncall sebab kau newyear sorangsorang. parents kau tido awal. tapi tahun ni? aku dgn cara aku. kau dengan cara kau. 

untunglaa. newyear kat luar. tahu tak, aku teringin gila nak sambut newyear dgn kengkawan or sesape je yang sudi. hahaha. anganangan kak jenin. copcopp. sambil tengok bunga api kan. hahaha. gila best. aku ni dah la tak suke bunyi dentuman yang kuatkuat tuu. tapi aku teringin doww. 

kbaii. tahu dah melebih. btw, i love my family + sista! + a.erol 





lots of ♥