Sunday, January 1, 2012

31.12.2011

credit to a.erol sebab berjaya kacau aku. smile to sista! sbb tido macam tu jee, tanpa cakap pape. untung laa. aku bngun awal harini. hahaha. then teros mandi. if selalu, jgn harap aku nak mandi selagi belom pukul 9. gila kan? kesah hape. janji aku mandi. then, teros download ombak rindu. semalam layan kat yuotube. tadi tak sempat nak feeling, mendapat arahan suruh tido. taknak degil kan? so mengambil langkah selamat, supaya aku bole repeat bnyak kali layan cite tu, aku download laa. haha. jap lagi kot baru layan. takpon bilabila free.


statement yang buat aku rase macam nak tarik rambut  orang

tahun lepas newyear dekat luar dgn family. tahun nii newyear dalam rumah. -.-' tahun lepas newyear dgn sista #texting# tahun ni pon same ♥ tahun lepas newyear takde budak kecik. tahun ni newyear ada soffiya.


soffiya sambut newyear time dalam buai. kau ada?



 takecare ♥ 



lots of ♥