Friday, January 27, 2012

realiti aku.

soryy. semalam mood tak berapa terkawal. sory again. nasib laa sape yang tak pasalpasal kene maki dgn aku atas sebab orang lain. pagi hari dimulakan dgn dapat text 'morning syg' kayy, terharu :') teroskan dengan aktiviti seharian dgn rumah. of course la dgn pakej makan angin dirumah sendiri. 
Ineffectivenesss of language
since rabu aku tak makan pape dri pagi sampai ptg. hampir setiap malam,aku akan mkan selepas dipakse oleh boyfiee a.k.a. brother tersayang . nak taknak turot kan juga lahh. makan dalam kuantiti yang sikit. aku tak tahu, bila tngok je makanan terus nafsu makan hilang. sape bole kembalikan nafsu makan aku, sila angkat kening. ohh, thanks 
Pétales
the best part is,cuti scola kali nii mmg menduga kesabaran + keimanan aku. masalah datang bertubi-tubi. lepas satu, satu. ada je yang tak kene. nak buat macam mane. Allah takkan bagi kite dugaan kalau kite sendiri takdapat nak hadapinya. tapi dugaan kali nii berat sangat. tersangat berat. thanks farah AIMAN  coz kau selalu ada dgn aku bila bnde besar jadi kat aku. thanks jugak kat beloved brother coz always bagi semangat kat little sis abg nii . yea. aku mmg ramai cooler. tapi tak sume cooler aku macam kau. aku penah cakap jangan bandingkan diri kau dgn orang lain. kau tetap buat bnde tu. okay. tahu tetibe. 

yea. i miss my boyfiee . dipersilakan jeles. orang ada boyfiee sekarang mmg macam nii. dah ramai sangat pecye yang aku couple sekarang kan. hamekkk! pengakuan berani disitu. siap buatbuat cerita lagi kan. untung laa. teroskan laa buat cerita pasal aku + boyfiee aku tu. lumrah dunia. mulut manusia mmg tak bole tutup. rambut je sama hitam. hati lainlain. tahniah wehh. dipersilakan tayang + taburkan cerita dongeng kau tuu. salute kau laa. ssh nak jumpe manusia macam kau kat dunia nii. yang penting relationship kiteorang takkan goyah dgn kau punye cerita dongeng tuu. if dah kate siblings, air dicincang takkan putus wehh. cerita laa dekat sume orang. teringin gila nak maki kau. sabar manusia pon ada had nya. hatihati eh. aku dah start benci dekat kau. puas?
Claudia Hoffer
littlethings-love
puas dalam geram. tak faham? sudah laa! yang pasti aku puas. tapi aku geram bila kau buat macam tu. nampak sangat kau tak reti nak hargai manusia. 

jujo : maybe starting today, dgn ape yang berlaku semalam. aku rase aku berat hati nak jumpe siDIA lepas nii. bukan serik. tapi hati aku berat. berat dengan ape yang terjadi 3 hari niii. since rabu, kamis and today. tak dapat nak gambarkan macam mane keadaan mase tuu. trimas pada orang yg selalu ada besides aku saatsaat macam nii. 

whoaa. start hari selasa aku tak tido. rabu? same kot. lebih kurang jerr. stay buat hw. padahal tak siap pongg! semalam aku tido. whoaaaa selepas dua hari tak tido. tu pon sebab demam. soluble habis stok. dengan sejok nya. yaAllah hai. persamaan baru = tak suke selimut time tido. kay. i lovee you. akhirnya aku terlena dgn menggunakan petua yang diberikan. dah laa tak suke selimut. dah tahu sejok, lagi degil. last sekali, selimut tu yang aku gulung-gulung jadi bantal pelok. almaklumlahh, takde bnde yang bole dipelok. wahh~ macam karangan. 
Tumblr_lqmb0gvjhw1qa29mbo1_500_large
Tumblr_lyfvhkiu2h1qmrcl1o1_400_large
Słooooski Kamil - fotoblog justynaa02 w Photoblog.pl
Teddy Bears Hugging Pictures, Images & Graphics
Tumblr_ly88fnljw31r8lqnzo1_500_large

harini dengan demamdemam tu, pegi scola. nasib baik dah okay. telan panadok 2biji teros. hilang sakit. cat class bgai. yeayea! aku jumpe farah AIMAN + awip + fizi. sampai je scola, teros call awip. kire macam call untuk kejotkan dia bngun laa. hihihi comel suare kau kan. 
welcome babe. lame tak lepak dgn kau jugak. sory tak dapat nak story lebih tadi.

kau! aku sayang kau sngatsngat. thanks sbb kau bgi aku semangat + idea tu sume. tapi dalam keadaan macam nii,
 i need someone yang lebih berpengalaman untuk bgi idea kat aku sama ada stay or tak. 

last skali aku just nak cakap thankyou very much kat farah AIMAN + a.erol. thanks sesangat coz always with me, tak kire dalam pape situasi pon. 

awak yang pertama dan terakhir




lots of