Monday, January 16, 2012

seperti selalu. before aku tido, selalu nya aku akan dengar music.#sebelom kene amek baik simpan# but aku set sleep timer laa. agakagak dalm 40minutes. aku akan dengar radio suria fm tu pon if mood aku dalam keadaan baik dan terkawal. if tidak, hanya 4 lagu yang akan diulang dalam masa 40minutes tu. satusatu cara untuk bgi aku tido awal cume menggunakan petua someone. haha. okay. kirenye. bila bngun aku akan berterima kasih laa. " you make me smile "

lagu tu buat aku teringat dekat kau. -.-' serius sedih. tido jap tadi. tak sampai 30minutes pon. aku dah mimpi macammacam. jangan tanye ape la kan. #teringat mimpi yang a.erol cite# mimpi terjadi bila kite rindukan seseorang. hahaha. itu aku. nak dekat same dgn mimpi yang a.erol cite dgn mimpi aku. serius tak faham. haih!

malam tadi mood tersangat okay. dapat tahu punca dan akibat. walaupon tak bnyak en. atleast aku tahu jugak. dikejotkan oleh seseorang yang tersngat baik hati. bangun dan bersiap sedia ke scola. rutin harian, check bebudak lewat yang tanggungjawab nya telah diberikan kepada si demok a.k.a isyraf. :) ronda blokblok yang aku rase uncontrol. siap ada budak main chess lagi tu yang tak menahan. ==' teroskan dgn PMD form 1 yang aku rase dah macam tarzan dduk dalam dewan tu. gila bebal bebudak tu. mmg aku kene pangkah laa dgn bebudak nii. duduk dgn teacher zack mmg happening. ketawa manjang. gosipgosip dgn dia + cikgu julia. hahaha. dikejotkan dengan berita ' sattis #scandal nakal dalam class# masok hosp.' :'( serius sedih. risau pon ada. pagi tadi kau elok je melepak dgn aku. sampai tngahari sikit, kau dah kene amek dgn ambulans. sedih doww. sahsah la besok aku takde kawan nak bahan yasin. hope sangat kau okay.

p/s : " kak sheymey " tu bebudak 4SPA je yang bole panggil. bebudak lain panggil mmg aku menonong buat bodoh. 

lots of ♥