Wednesday, January 18, 2012

currently listening ; kehilanganmu berat bagiku.

serius. bosan gila sattis takde. dia dapat cuti 3 bulan .lol. lame tuu. jeles aku. tapi kesian kau. ketinggalan byak bnde kat scola. nnti aku tolong kau eh. kay, mulakan hari dengan melakukan 50++ miscall yang tidak diendahkan. tanpa brkfst bergerak ke scola. aku sngkut kan segala masalah yang dihadapi kat luar pagar scola. masuk dgn senyum bila ternampak isyraf a.k.a si demok kat depan. hidekan segala-galanya, sampai budak class aku kate " kau ada prob, tapi kau bole gelakgelak lagi kan " watlekk. jangan campurkan urusan scola dgn peribadi. tak baik untuk kesihatan ramai. membahan yasin dalam class. yang pasti jumaat nnti time tusyen aku nak duduk sebelah kau. study dengan kau cepat sikit faham. Cambridge kan. hihi. cikgu sibuk suruh tetap kan target spm tahun nii. result last year aku alhamdulillah okay ♥ so target aku pon okay laa. cume meletakkan sedikit perasaan was-was terhadap subjek akaun dan addmath. sory cikgu target saya B+ je. habis je class science akhir sekali, teros salin t-shirt scola. lunch date with a.erol + haikal ♥ #maaf, jika ayat mnyakitkan hati anda# rindu dgn haikal. okay, a.erol pon. sharing about budak syco yang teramat. pening kepala dibuatnya. kembali ke scola, buat pape yang patut. continue texting with a.erol bout mimpi. ♥ mimpi yang akan jadi kenyataan satu hari nnti.#takenote eh# kiteorang cat class. colour biru tuu. hahaha. then balik rumah. terlelap kejap. pastu kuar balik bertemu dengan siDIA. meletak kan harapan agar berakhir sampai disitu. amin~ blahh balik dengan hanya berpesan " if dah okay, text lahh " #lebihkurang laa# buat muke selamba, lalu tepi anjing yang tak faham bahasa tu sambil perli tuannya yang gemar menuduh orang. kesah pulak aku. menghiasi malam dengan penuh kesedihan tanpa mengganggu emosi sesiapa pon. #MAYBE#
lots of ♥